טיסות לואו קוסט ליער השחור

אם אתם מעוניינים לחסוך קצת כסף על הטיסות ליער השחור, תוכלו לטוס באחת מחברות הלואו קוסט (איזיג'ט וריינאייר) אשר מפעילות קווים לאזור היער השחור.

חברת איזיג'ט מפעילה קו בין תל אביב לבאזל וחברת ריינאייר מפעילה שני קווים: אחד לשדה תעופה באזור באדן-באדן שבצפון היער השחור והשני לאזור ממינגן-אלגאו שמרוחק כשלוש שעות נסיעה מטיטיזי.

בנוסף, בחודשי החורף מפעילה ראיינאייר קווים משדה התעופה עובדה לבאדן-באדן.

מה זה אומר טיסת לואו קוסט?

טיסת לואו קוסט היא טיסה שבה אתם משלמים רק עבור המקום שלכם במטוס: בלי אוכל, טלוויזיה, מזוודה, עיתונים ושמיכה.
אם אתם מעוניינים להוסיף מזוודה, תצטרכו לשלם עבורה.

במהלך הטיסה תוכלו לרכוש מזון ושתייה, צוות הטיסה יעבור במטוס עם עגלת מזון וישמח למכור לכם מה שתבקשו. המגוון רחב ונע בין כריכים חמים לקרקרים ארוזים. תוכלו לקנות גם שתייה חמה, קרה ואפילו אלכוהול.

מחיר כרטיס הטיסה משתנה בהתאם למספר המקומות שנותרו במטוס, ככל שהטיסה מתמלאת, כך עולה מחיר הכרטיס. מדי כמה חודשים מפרסמות החברות את הלו"ז של הטיסות, עדיף שתרכשו את הכרטיס קרוב ככל שניתן לרגע פרסום הלו"ז.

יתרונות בטיסות לואו קוסט ליער השחור

לטיסות לואו קוסט יש כמה יתרונות בולטים:

  1. מחיר – זהו היתרון המרכזי, במידה והצלחתם לרכוש טיסה זמן קצר לאחר פתיחת המכירה תוכלו לחסוך מאות יורו למשפחה, לא נדיר למצוא מקומות בטיסה בעלות של 40 יורו לכיוון לאדם.
  2. תדירות – טיסות לואו קוסט ממריאות בתדירות גבוהה מנתב"ג ונוחתות בשדות התעופה השונים באזור היער השחור.
  3. קרבה ליער השחור – שדות התעופה שבהן נוחתות טיסות הלואו קוסט: שדה התעופה של באזל ושל באדן באדן קרובים יותר ליער השחור מחלק משדות התעופה שבהם נוחתות טיסות סדירות. למידע נוסף על שדות התעופה המרכזיים באזור היער השחור

חסרונות של טיסות לואו קוסט ליער השחור

אלו החסרונות הבולטים של טיסות לואו קוסט:

  1. שעות לא נוחות – רוב טיסות הלואו קוסט ממריאות בשעות לא נוחות ומחייבות אותנו להגיע לשדה מוקדם בבוקר או מאוחר בלילה. לדוגמא, הטיסה של איזיג'ט מבאזל ממריאה בשעה 7:20 בבוקר, דבר שגורם לנו להתחיל את היום מאוד מוקדם.
  2. תוספת תשלום – אם תרצו לקחת אתכם מזוודה תאלצו לשלם תוספת, במידה ותרצו לאכול או לשתות במהלך הטיסה, תאלצו לשלם.

מאיפה ממריאות טיסות הלואו קוסט בנתב"ג?

טיסות הלואו קוסט ממריאות מטרמינל 1 המחודש והנעים. הטרמינל עבר מתיחת פנים וכעת יש בו חנויות דיוטי פרי, מסעדות (מזללות) ובתי קפה שינעימו את זמננו לפני הטיסה.

הצ'ק אין מתבצע בטרמינל 1 ולאחר הבורדינג אנו נעלה על אוטובוס שייקח אותנו לכבש המטוס.

השתכנענו, איך מזמינים כרטיסים?

את הכרטיסים ניתן להזמין באתרי האינטרנט של איזיג'ט וריינאייר, ודאו שבחרתם את התאריכים הנכונים, שאייתתם את שמכם בצורה נכונה ושהזמנתם את כל מה שאתם צריכים.

לאיתור טיסות לואו קוסט והזמנה באתר איזיג'ט (עברית)

לאיתור טיסות לואו קוסט והזמנה באתר ראיינאייר (אנגלית)

טיפ לטסים עם ראיינאייר: הוספת אקסטרות במהלך הזמנת הטיסה זולה יותר מהוספה לאחר מכן (במקרה של מזוודה מדובר על תוספת של כ-25 יורו במעמד ההזמנה וכ-40 יורו אחריה).

לסיכום, טיסת לואו קוסט ליער השחור עשויה לחסוך לנו לא מעט כסף אך לרוב היא תתקיים בשעות לא נוחות. עשו את השיקול שלכם והחליטו אם מתאים לכם או לא.