טריברג – מפלים, שעונים ואווירה טובה

טריברג היא אחת ממוקדי המשיכה המרכזיים ביער השחור, האטרקציה העיקרית שלה הם המפלים הגבוהים בגרמניה אשר מושכים אליה מבקרים רבים כל השנה.

ברחוב הראשי תוכלו למצוא חנויות מזכרות שמוכרות גם שעוני קוקייה ומגוון רחב של מסעדות ובתי קפה.

כשתהיו בטריברג כדאי לכם במוזיאון היער השחור שבו תוכלו להתרשם מהדרך שבה חיו תושבי היער השחור במאות האחרונות.

את הביקור בטריברג (שמרוחקת כשעה וחצי נסיעה מטיטיזי) אנו ממליצים לשלב עם האטרקציות שנמצאות באזור גוטאך: מוזיאון באוויר הפתוח, מיני גולף, פארק כל החושים ומוזיאון הזכוכית שבוולפאך.

אטרקציות בטריברג

מפלי טריברג – המפלים הגבוהים בגרמניה

מפלי טריברג הם המפלים הגבוהים ביותר בגרמניה שבהם המים נופלים מגובה של כ-160 מטר. המים אינם נופלים בבת אחת אלא עוברים ב-7 מפלים עד שהם מגיעים למרכז העיר.

את הביקור במפלי טריברג תוכלו לשלב עם מסלול הליכה קצר ומעגלי. המסלול מגיע לראש המפלים ובמהלכו תעברו על כמה גשרים ותתרשמו מכמה מהמפלים הקטנים. מסלול ההליכה הוא של כ-2 ק"מ והוא מתאים גם למשפחות עם ילדים.

תמורת חצי יורו תוכלו לקנות בביתן הכניסה שקית בוטנים ולהאכיל את הסנאים באזור.

מוזיאון מורשת של היער השחור

אם תחליטו לבקר במוזיאון היער השחור תוכלו להיחשף לדרך שבה חיו תושבי האזור את חייהם במאות האחרונות. במוזיאון תוכלו לראות תלבושות מסורתיות של גברים ונשים, פריטי לבוש שהיה מקובל ללבוש באירועים מיוחדים, תיבות נגינה, גרמופונים ועוד…

אחד הדברים היפים במוזיאון הם החדרים אשר מדמים את סדנאות היצירה של אומנים שונים: נפחים, נגרים, סנדלרים ושאר בעלי מלאכה מהאזור.

בגלל כמות המבקרים הרבה מישראל הפיק צוות המוזיאון פלייר בעברית שאותו הם מחלקים בכניסה ושבו יש מידע על המוזיאון ועל המוצגים שקיימים בו.

זהו הקישור לאתר מוזיאון היער השחור, תוכלו לברר מחירים ושעות פתיחה.

פארק החבלים Forest Fun

ביער השחור יש לנו לא מעט פארקי חבלים וגם טריברג מציעה פארק כזה.
זהו פארק כיפי שבו תוכלו לטפס לצמרות העצים ולעבור מסלולים ברמות קושי שונות. הפארק אינו אקסטרימי מדי ומתאים גם לילדים למידע על שעות פתיחה ומחירים של פארק החבלים Forest Fun

שעון הקוקייה הגדול בעולם

בעיירה שונאך (Schonach), שמרוחקת כמה דקות נסיעה מטריברג, תוכלו לבקר בשעון הקוקייה הגדול בעולם. מדובר על בית קטן שבכל חצי שעה יוצאות ממנות דמויות שונות שרוקדות ריקוד מסורתי. תכננו את הביקור כך שתראו את המחול של הבובות.
אם אינכם מעוניינים להמתין תוכלו לשלם כמה יורו ובעל המקום יפעיל את שעון הקוקייה.

לסיכום, טריברג היא עיירה מיוחדת וחביבה והביקור בה מומלץ מאוד. תוכלו להתרשם מהמפלים, לחוות את המורשת של היער השחור, לקנות שעוני קוקייה ומזכרות וליהנות מהאווירה הנעימה שלה.

 

טריברג היא אחלה עיירה אבל עם מה לשלב אותה?
צרו עמנו קשר ונשמח לסייע