הכנת תוכנית לטיול ביער השחור

באמת אי אפשר להפריז בכמה שזה חשוב!

התאמה של תוכנית טיול למידות שלנו היא הדבר החשוב ביותר כשמתארגנים לחופשה ביער השחור.

התוכנית צריכה לכלול את האטרקציות שאנו חושבים שהן כיפיות ומעניינות ולט את אלו שיבזבזו לנו את זמן החופשה ויגזלו את כספנו ומרצנו.

יש המון, המון!!! אטרקציות ביער השחור וגם אם תטיילו חודש לא תצליחו לבקר בכולן לכן יש לבחור את האטרקציות שמתאימות לכם.

איך עושים את זה?

ראשית עברו על רשימת האטרקציות ומוקדי העניין ביער השחור שמופיעה באתר שלנו, בדקו באתרים אחרים, בקבוצות פייסבוק ובמדריכי טיולים ורשמו את כל האטרקציות שמעניינות אתכם, בשלב זה אין צורך לסנן פשוט לרשום.

לאחר שרשמתם את כל האטרקציות שעשויות לעניין אתכם במהלך החופשה ביער השחור הגיע הזמן להחליט מי מהן באמת מעניינת אתכם ומתאימה לכם (ביקור במבשלת רוטהאוס עם שלושה ילדים וטעימת בירות לא באמת מתאים).

נסו לצמצם את הרשימה שהכנתם לכ-5 אטרקציות לכל יום טיול. אם בא לכם להיות שאפתניים אתם יכולים להגדיל את מספר האטרקציות ליום, אבל תזכרו שלא באתם לטירונות.

לאחר שסיננתם את האטרקציות הגיע הזמן לסדר אותן מבחינה גיאוגרפית, נסו לארגן את הרשימה כל שכל קבוצת אטרקציות תתאים ליום טיול וקיבלתם טיול כוכב ביער השחור.

אם אתם רוצים להיות ממש בסדר אז קבעו את מקום הלינה שלכם, במרכז הכוכב.

אם אתם מתכננים לרכוש את כרטיס היער השחור תכננו שלושה ימי טיול שבהם תוכלו להפיק את המירב מהשימוש בכרטיס. למידע נוסף על כרטיסי הטבות ביער השחור

תוכניות מוכנות לטיול ביער השחור

כמובן שתהליך הכנת תוכנית לטיול ביער השחור תדרוש זמן, הבנה, מאמץ ולא מעט אנרגיה.

השראה להכנת תוכנית אישית לטיול ביער השחור תוכלו למצוא במגוון תוכניות הטיול ביער השחור שהכנו מראש אך, קחו בחשבון שתוכניות אלו הן תוכניות כלליות ואינן מותאמות אישית עבורכם, הן נועדו להיות תבנית לתכנון החופשה ביער השחור.

תוכנית מותאמת אישית לחופשה משפחתית ביער השחור

אם תרצו, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נכין תוכנית טיול מותאמת אישית ליער השחור עבור המשפחה שלכם. התוכנית שתתבסס על הידע הרב שיש לנו, שתתאים בדיוק למידותיכם ותאפשר לכם להוציא את המירב מהחופשה המשפחתית שלכם.